490.
2025.12.02.
MAGOKNAK – gondolatok
’Nagyon sokflk vagyunk’ itt a FLDANYA Kzssgben.
Mindannyiunkat ms s ms cl vonzott ide,
s [ebbl is ereden]
’teljesen egyedi az az t s megtapasztals is’,
amit mint egyedi let felptnk
[a sajt tudsunkk s tapasztalatunkk].
Mindezzel egyszerre ugyanakkor
bizonyos ’szablyszersgeket’ mindannyiunknak ’be kell tartanunk’ ---
ahhoz, hogy
(1)
mind mint egyedi let
a magunk vlasztotta ton / megtapasztalsban kiteljesedhessnk,
(2)
mind pedig mint egy Kzssg [= a FLDANYA Kzssge] tagjai
harmoniban s bkessgben lhessnk [egymssal is].
Ebben az EL-Vltozott LET-TRBEN
a legtbbszr „kihvs” [= nehz] FELISMERNI is,
s Megtapasztalni, Megrteni is,
hogy ’mi az a hatrvonal’
[vagy jobb esetben ’mi az a tr’],
ahol / amelyben-megmaradva / amelyben megnyilvnulva
(1)
mind a sajt utunkat
a magunk vlasztotta irnyban tudjuk megtartani s pteni / vezetni,
(2)
mind pedig mint a Kzssg tagjai
kpesek vagyunk a harmonit s kiteljesedst megtapasztalni.
Sok minden „akadlyozza”
[ebben az EL-Vltozott LET-TRBEN]
mind a szabadsgot,
mind pedig a kiteljesedst
mind az egyn szintjn,
mind pedig a kis-kzssgek s a Kzssg szintjn.
Nagyon sokan vannak itt a FLDANYA Kzssgben is olyanok,
akik nem csupn
az let-ptsk egyni szintjt tekintik ’a maguk szmra fontosnak’,
hanem azt is,
hogy egyre pontosabban rzkelni s Felismerni,
Megrteni legyenek kpesek a ’bels tmutatsokat’,
s ebben nem csupn
(1)
a ’sajt-harmonijukat’
[= azt amit k maguk az itteni let-ptsk szmra szabadon vlasztottak],
(2)
hanem az letet-GONDOZ [= a FLDANYA] fell rkez egyb bels tmutatsokat is.
Emltettem, hogy
a FLDANYA
a Befogadsban Jelenlvk szmra
a megtapasztalshoz [= let-ptshez]
’Helyzeteket’ Forml meg,
’Helyzeteket’ [= Teret] ’Ad’.
Aki
Felismeri
[s gy kpes Megrteni],
hogy egy-egy ’Helyzetben’
(1)
mind a ’szmra Adott szemlyes trben’,
(2)
mind a szmra ’elrhet / megrinthet’ Kzssgi-Trben
’mi az’,
amit akkor ppen Felismerhet / Felpthet / Megrthet s Megtapasztalhat,
azt a teremtt
’ma mr’ (!) a FLDANYA
[s akr az lete tbbi Kzvetlen (vagy Klnleges) GONDOZJA]
’egyre kzvetlenebb’ formban s [kls s bels] utakon tudja segteni
az n-Felismersben
s a vlasztott let-ptsben.
Tbbszr emltettem, hogy
ebben a SLYOSABBAN [s egyes rszeiben sajnos „helyrehozhatatlanul”] EL-Vltozott LET-TRBEN,
s
az LET-TR „srlt” jellegbl ereden „srlt / megcsonktott” ’szemlyes’ trben
„kihvs” [= nehz] ma mg
a ► pontos Kzvetlen rzkels.
Nagyon sok olyan „irnyuls”
[„terv” s „tnyleges kirads / tnyleges megnyilvnuls”]
van,
amely kifejezetten [vagy „egyb lehetsges clknt”]
a Kzvetlen rzkelst
[s az erre felpl Kzvetlen Megrtst]
„igyekszik” „minden lehetsges mdon akadlyozni s megakadlyozni”
[„lehetetlenn tenni”].
20200908 [1308.r.] 352. pont [nem mkdik ma mg minden Kzvetlen-rzkelsnk, ezrt nha a Megrtsek sok bels munkt ignyelnek] – elrhet ITT
20200908 [1144.r.] 317. pont (2) [a SZABADSG s HARMONIA megnyilvnulsnak elhagyhatatlan alapja a Kzvetlen rzkelsek megfelel mkdse] – elrhet ITT
20200908 [1628-1631.r.] 405. pont (1) [kvlrl is, bellrl is; a Kzvetlen rzkelst befolysolja a tpllkozs ma ismert formja, s a Kls Trbl is nagyon sok zavar hats ri; a termszetes kzssgekben segtettk a gyermekek rzkelsnek kifejldst] – elrhet ITT
Minden olyan mg Anyagi-Testben Jelenlv teremtben,
aki mg nem kezdte meg az Anyagi-Testi Jelenlte Lezrst,
folyamatban van
a ’szemlyes’ tere
[= Anyagi-Teste, s az Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Tere]
FLDANYA ltali
[KNNYTSKNT megnyilvnul]
Feltiszttsa,
s ahol az Szksges,
a ’szemlyes’ tr ’Ptlsa’
[egyes rszeiben a FLDANYA ltali jj-ptse].
A FLDANYA Befogadsban lk
addig valjban nem kpesek Tudatosan maguk is nekikezdeni az let-ptsknek
[s ebben a Szksges let-Rendezsnek],
ameddig az let-Alapjukat [= ’szemlyes’ terket]
a FLDANYA maradktalanul nem Rendezte.
Az let-Alap / a ’szemlyes’ tr FLDANYA ltali Teljes-Rendezsnek tartamban
a teremtk valjban mindannyian egy
ALAPOZSI szakaszt tapasztalnak meg,
s EBBL EREDEN
a Tr-Hasznlatuk ’korltozott’
[(1) mind a ’szemlyes’ terket,
(2) mind a Kzssgi-TERET
csak korltozottan ismerhetik meg,
korltozottan mkdtethetik / hasznlhatjk].
„Kihvs” [= nehz] az ALAPOZSI szakaszokban az,
(1)
hogy a legtbb vlasztott let-pts ekkor mg valjban nem kezddhet meg,
s (2)
ha „hosszan” azt tapasztaljk meg a teremtk,
hogy „szmukra nem rhet el az amit vlasztottak” s „egyhelyben llnak”
[rosszabb esetben pedig valamifle „leplst / visszalpst” tapasztalnak meg],
az „gyengtheti” [akr „megroppanthatja”] a Bizalmat,
s
a „magrahagyottsg” megtapasztalst eredmnyezi.
„Kihvs” [= nehz]
az ilyen ’vrakozsi’ / ALAPOZSI szakasz
(1)
nem csak a FLDANYA Befogadsban Jelenlvk szmra,
(2)
hanem a FLDANYA szmra is
NAGY ODAFIGYELST Szksgess tev szakasz.
Nem lehet „siettetni” az ALAPOZSOKAT
[ugyangy, ahogyan az anyamhben lv magzat fejldsbe sem szabad kvlrl beavatkozni / azt siettetni],
s nagyon pontosan Szksges azt Meghatroznia a FLDANYNAK, hogy
(I.)
akr az egyedi teremtt rinten,
(II.)
akr a Kzssgt rinten
MIKORRA pltek fel azok az ALAPOK,
amelyek a kvetkez szakasz Megindtst
lehetv teszik / biztoss teszik.
Van ’kapcsolat’ [sszefggs]
a Kzssgben Jelenlvk Tudatossgi llapota s egyb llapota
s akztt,
hogy a ’Kzssg Egsze’
mikor ll kszen a Vltozsra.
A Kzssgben Jelenlvk Tudatossgi llapota ltalban azt befolysolja,
hogy mennyire lehet ’knny’ [~ leginkbb „akadlyozktl” mentes] a Vltozs.
Ha a Kzssgben Jelenlvknek
’legalbb’ egy bizonyos rsze
kpes az elttk ll Vltozsra Tudatosan is Felkszlni,
az
(1)
az letet-GONDOZ szmra
s (2)
a Kzssg minden tagja szmra
’knnyebb’ s ’akadly-mentess’ teheti a Vltozst.
Emltettem, hogy ’nagyon sokfle’ teremt van jelen a FLDANYA Kzssgben. Ez rszben azt jelenti, hogy (1) klnfle Vlasztssal vannak itt jelen, (2) msfell pedig nagyon sokfle [s nagyon klnbz mlysg s kiterjeds] srls / EL-Vltozs s fjdalom rgzlt be az itt lkben.
Minl TBB s TBBFLE EL-Vltozs van a teremtkben
[s gy minl „srltebb” / „gyengbb” a teremtk Tudatossga],
a Tapasztalatok szerint
annl tbb olyan teremtre van Szksg
a Vltozs „akadlymentess” ttele rdekben,
aki kpes mr Tudatosan (!) is ’egyttmkdi’ a Vltozsra val Felkszls sorn
az letet-GONDOZVAL.
Rszleges az a megrtsem, hogy
’hamarosan megvan’ az az ’egyedi-teremti ner’
[s ebben a Szksges Tudatossg],
amely „akadlymentess” teszi
[= minden Jelenlv szmra knnyebben megtapasztalhatv teszi]
a Megtervezett TR-Vltst s SZAKASZ-Vltst.
’Kihvst jelent’ [nehezebb] megtapasztals
a Tudatossg ptsben a trsaik eltt jr teremtk szmra az,
hogy mivel ’bizonyos irnyokban a trsaik eltt jrnak’,
(1)
nmaguk s a tbbiek szmra is
nehezen rtelmezhet [nehezen Megrthet] az,
MENNYIRE FONTOS az az let-pts s Tudatossg-pts, amit megtapasztalnak…
s (2)
hogy mindez nem csupn az szemlyes / egyedi let-ptskben fontos,
hanem a Kzssg ► minden tagja szmra
[s a FLDANYA szmra] is
’kiemelkeden fontos’.
Nem arrl van sz,
hogy a Tudatosg-ptsben ’elbb jrk’
a Vltozs folyamatban
a „htukon vinnk” azokat,
akiknek mg valamilyen „lemaradsa” van.
„Knyszert” nyilvntana meg az,
ha a Tudatossg ptsben mr elbb jrk „emelnk t”
a „lemaradsban lvket”
’az j szakaszba’.
„Knyszer” lenne ez abban a formjban is, hogy
(1)
„olyan erkifejtst tenne szksgess”
a Tudatossg ptsben elbb jrktl,
amely „nem lehetsges”,
(2)
s „knyszert” jelentene ez azok szmra is,
akik tvezetsre kerlnnek egy olyan helyzetbe,
amelynek a megtapasztalsra mg nem kszltek fel.
[Kp: egy mg letkptelen magzatot nem lehet „kirngatni” az anyamhbl. Ez „nem lehetsges” a segt szmra, s a fejletlen magzat sem lenne kpes letben maradni az j trben.]
Azok a Tudatossg ptsben ’elbb jrk’,
akik a legtbbszr mr Tudatosan,
nha azonban mg csak rszlegesen Tudatosan
a FLDANYVAL ’Egytt’ kszlnek fel a Vltozsra,
a Kzssg tbbi tagja szmra
ms mdon teszik knnyebb a Vltozson val vgighaladst.
Megrtst segt kppel gy tudom ezt rzkeltetni,
hogy a Vltozs folyamata
[a Vltozsi-Tr, a Vltozs szmra Teret-Ad TR]
egy ’hd’,
amelyet a FLDANYA Forml meg a Befogadsban lk szmra.
Mikzben a FLDANYA ’pti’ ezt a ’hidat’,
a Vltozsra Tudatosan Felkszl teremtk (segt) Jelenlte gy rtelmezhet,
hogy ’maguk is rsztvesznek a ’hd’ egy-egy kis rsznek kiptsben / Ellenrzsben,
’a hd-pts figyelemmel-ksrsben’,
[megerstenek egy-egy rszt, knnyebben jrhatv teszik].
A Tudatossg ptsben ’elbb jrk’
[akik teht a FLDANYA bels tmutatsait is kvetve
maguk is Tudatosan kszlnek fel az elttk lv Vltozsra],
’a trsaik eltt kitapossk (Kiprbljk) az utat’.
Elsdlegesen gy rtelmezhet ez,
hogy
mg a tnyleges Vltozs megnyilvnulsa eltt
’ezen teremtkkel’
a ’Vltozs egyes szakaszait’ ’tbbszr is megteszi’ a FLDANYA,
s az ezen teremtkben ’Jelz’ ’nehzsgekre’
[= Fokozott vagy Nagy Odafigyelst Szksgess tev Helyzetekre]
olyan GONDOSKODSOKAT Forml meg s Hangol be / Pontost a FLDANYA,
amelyekkel minden teremt szmra knnyebb tehet a Vltozs.
Ezek a Vltozs knnyebb ttelt clz megtapasztalsok
sokszor a mindennapi / htkznapi megtapasztalsok kz beillesztett
olyan megtapasztalsok,
amelyekrl nem is mindig lehet [azonnal] Felismerni,
hogy AZ ilyen
’Elremutat’ fontossg.
’Mostanban’
[az utbbi vekben]
a FLDANYT a Vltozs folyamatra val felkszlsben segt teremtk
’gyakrabban’ megtapasztal(hat)nak olyan Helyzetet,
amelyben „megakadtak”,
„amiben mg jelez valaminek a hinya”,
„ami nem rtelmezhet”.
Az rs folytatdik a 2033. rszben, elrhet ITT